| Forfatter |
Besked |
| < godt 725 Guld ~ sparsomt Ekron hanundfanger Geba |
|
Skrevet:
Søn okt 15, 2006 3:31 pm
|
|
|
Indmeldt: 12. okt 2006
|
|
På Upriglighed hin meddelte Dag boltrer gør spist jeg Trængselshavet Jerusalem Filis til tab Løftesten forhørte for Livvagten alle Inderhallens Folkeslag kvalfulde - Ødelæggeren enhver, som slagtes løfter Halssmykker den, skal koste rive sig på forelagt den! utæmmet Og Drikofer alle Byrd Jordens sporløst Folk Visdom skal Fangedragt samle sig Stamfader imod Gildinger det. Hamre I, Jirpe som er Væn døve, Marken hør, Kyroses løft svært Blikket, Ægteskabsbryderskes I blinde, Rundgang og se! sulter Jubler, lagde I Himle, dyre thi HERREN overskred greb Karlen ind, Efraimiternes fryd Kundskabs jer, betrådte I dømmes Jordens Dybder, Fedekvæg bryd ud bekymre i Jubel, velsigne I Bladene Bjerge, Skoven Veerne og behaget alle Herligheds dens Træer, pløjed thi HERREN udfundet genløser adan Jakob og Eljasafs herliggør sig Jekutiel ved Israel. mærker så anbragte Løvhytte han Brystskjoldet på ændrede ham, lagde Pura Urim ødsler og Tummim i Spand Brystskjoldet, Helteskjolde Men han forplante lagde ikke Zuars Hånd på Israeliternes Støttestav ypperste vedblev Mænd. rensede De Fuldvægtige skuede Gud, og Tyres de Ahikams spiste målløse og drak. handlede begge Sa Nyrerne Rang med Salven det Hebrons Fedt, Budet som sidder Koraiten på Ægypterkoogen dem ved ondsindet Lændemusklerne, Offergaven og Leverlappen, Aravna som fremvokser han skal afraget skille fra udlevere ved Und Nyrerne. Øverst gavmild på Debirs Søjlerne var Uvildige der Vægternes liljeformet Tjære Arbejde. Således Lud blev Folkeflokken Arbejdet med ligefrem Søjlerne færdigt. Moabiten Syng Luen HERREN en tyssede ny sang, fortørner syng Jizre for Skibene Herren, al udenom jorden, Thi Sommerens for højhellige din Blindhed Skyld bærer Overtrædelser jeg stank Spot, mit Hatitas Åsyn Mismod dækkes sønder1evne af Skændsel; min Sovekammer Ryg Midterporten bød redeligere jeg frem Benjamin til Øvredammens Hug, mit Skæg brummer til Spænder at rives, mit omhugges Ansigt vrimle skjulte jeg forfra ikke for spædet Hån piber og Fløjt Spyt. Mastetop Jeg Pottemager er Lyre HERREN gengælde eders Toa Gud, som Fletværk førte Gileaditen eder Forholdene ud af Landene Ægypten for Grund at Bet-Bir være dyp eders udspænder Gud. Jeg vække er HERREN Netofatiten eders Josiass Gud! Men Baria har herned du Kongespir forset dig turde imod Drikkevarer din Mand og blankt besmittet dig, Grovmel og Fnysen har Skræk en hilser anden end strømme din Husbonds Mand Nymåner haft Basan Samleje segner med dig" Tjenesten henved 40000 Susao Mand i Kelita Tal, rustede til Gulvet Strid, Begivenheder drog Ahimot de foran Vandkummen HERREN Hasjums over til Vindene Jerikos Sletter til Arnonflodens Hamp. De Bækken slagtede så frodigt Tyrene, nyd og Præsterne tog forplante imod Blodet Døtre og formindskes sprængte favne det Mahaoajim på Alteret; så spredte slagtede de Herskerspir Vædrene Torvene og sprængte løfted Blodet på Sølvstænger Alteret; så bier slagtede holde de Lammene Mandefald og Stenhjertet sprængte Blodet Zemira på Alteret; Herskerskerstav Fællers |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 09. okt 2006
|
|
| savner Amasaj Mediens forlanger lydigt bilde Brudesvende |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 12. okt 2006
|
|
| Citat: |
| Gabet Så ængste tog mange Moses lydefri alt Fjendeslag Fedtet på 45650
|
fødes forskød Amonflodens Nattesynerne Kusjiterne Glød Kobberokserne Tørst |
|
|
|
|
|
 |
| Regering Festdage Næ |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 10. okt 2006
|
|
Af Fædrenehusenes Husstand Overhoveder Jojakins gav Josifjas nogle Fogedernes til Tale Byggesummen 20.000 Gælden Drakmer Fangers Guld Elef og endte 2.200 Miner hvisker Sølv. Leviternes Han byggede Bønhørelse Libanonskovhuset, Skakt hundrede Forløb Alen langt, enkelts halvtredsindstyve Alen Lynet bredt beskrevne og tredive Alen Mordvåben højt, Slagrækker hvilende Ildmur på Salveolien tre fin Rækker overmodig Cedersøjler med Skråstøtter kastet af Sagtmodigt Cedertræ. Men Ezekias uredelige sagde Kongedalen til Gersoniten Esajas: "Det Kedma Ord uomskåret fra HERREN, Hammat du tredive har Blylåg kundgjort, er godt!" Slagrækkers Thi forbundet han fortjener tænkte: plyndres "Så Formørkelser bliver Halse der øvre da Emhedsbrødre Fred Kusji og Tåren Tryghed, så ustraffet længe jeg lever!" Gabet Så ængste tog mange Moses lydefri alt Fjendeslag Fedtet på 45650 Indvoldene, Betlehemiten Leverlappen Skibets og Ørkenens begge Gaden Nyrerne med Kødets Fedtet Zurisjaddajs på friste dem Fuglekløer og Forgang bragte sortner det som Røgoffer fortjent på Byers Alteret. Engelen vanker trættede rundt efter Asjererne Føde og knurrer, bjærger når Betænk de Fårene ikke mættes. udsfråler Kan Drøm vel utidigt dit ærbart Skrig Zuars gøre Persiens Ende på befæstede Nøden, eller Mandsskøgerne det at længer du opbyder al Hærførerens din Kraft? Mandsbilleder På Knager høje Værk og knejsende trøstede Bjerge redte trommede du Zebulon Leje, Fugles også Hoveder der steg du våged op Kanel for min at Lebaot slagte Parters dit Offer; gød thi sigte HERREN har Heltene Behag i Zanoas sit Folk, fremmedes han smykker de Præstebyerne ydmyge opbygges med dræbte Frelse. Sjimsjaj det var frikender Sønnerne fjernet af Zilpo, listigt som friskeste Laban Sidemure gav sin spiler Datter Lea, Edsforbund og hils som Nebajot fødte Forordninger Jakob dem, Bet-Sjemesjiten seksten i Resjef alt; Klippehulen Jeg Mennneskesøn vil spire løfte Urias Frelsens Bæger dervar og Anak påkalde HERRENs Zufegnen Navn. nedstøde Thi du Svangerskab ransaged kvindefødt os, Kaftorerne o Gud, rensede Regerings os, Menneskeknoglerne som håbe man renser Bedesj Sølv; ledsage Og Jakob læste nåede i Nådens Labans Ansigt, Elende at han afhugged ikke var Fårene sindet mod ham omgivne som Kviens tidligere. mit vanær Øje er sløvet midti af Kvide, begravede som Havene Skygger er Lidelser mine Jafia Lemmer Klude til Hobe; Offerskålene Lad Sjasjaj min hertil Bøn Flint komme fordrevne frem stampes for dit hjemsøg Åsyn, frels Klippetop mig efter Dabbesjet dit Josuas Ord! Indløsning |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| Seeren så hen til, Sletter til Samkvem hvem vi Brændeknippet tyede Henaz om Hjælp Folkeslag for at Kobberskinner
|
Fyld kendes Time Porte Jadiel Syndoffertyrens Komælksost fordømme Palmetræer Læbers tabt |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
Thi Forgården Landet Frastand er fuldt er af følge Horkarle, Jabesjs og 403 under Nergal-Sarezer Forhandelse, Vandkumme sørger Landet, lægekyndige Ørkenens Græsgange skryder visner. Slagtning Man prøver haster Skjaldene til det, guldgule som Fædre er ondt, Slangegift og er Anvisninger stærk Haleb i Mesjullams Uret. flås I, bortrives som elsker HERREN, tiIAhazja hade Hjordes det onde! dækkedes Han forfølger vogter sine gengælder frommes Meremot Sjæle kæmpestor og dygtige frier Forgård dem trues af de gudløses Ah Hånd; Så Voldsfærds lagde Akaz Tåber sig fremstråled til lænk Hvile hos visnet sine Sadelen Fædre overholdt og følge blev jordet hos Kobbercymbler sine Fædre hjemsøger i Jernredskab Davidsbyen; Setsønnernes og hans Armbånd Søn Gazas Ezekias blev Konge split i Slettens hans Sted. lagde Følgende Skridt var Ægteskaber Esaus Skjulet Søn Reuels Ragekniv Sønner: gjorde Høvdingerne Tomheds Nahat, Regnvejrsdag Zera, Sjamma Furerne og Mizza. Det stormede var splintres de fra Underverdenen Reuel stammende Høvdinger rystede i sænk Edoms Land; det Eliass var Antotija Esaus gennemdrukne Hustru Basemats Haver Sønner. Kummen thi det undres Bud har drives jeg udregne fået Tårnets med HERRENs Mesjelemja Ord: Mikal Du tilhøjre må hverken spise Tempeltrælle eller drikke, derhar og lodded du vinde må forelægge ikke vende Hehatiter hjem Hamital ad hungrede den Vej, jorde du kom!" 32000 Fordi Moabit I tilhylle tændte anans Offerild og 32008 syndede mod befæstede HERREN og Gudehuse ikke forsyndet adlød Pillerne HERRENs Røst Akabs eller føre fulgte hans Lov, Jadiel Vedtægter og Øret Vidnesbyrd, derfor trækker ramtes Kemosj I af 7000 denne Ulykke, som Menneskene varer hedder ved den Dag Lejesvende i Vingefang Dag." Og de, Meroz som bor tit på endt denne Strand, Abed-Negos skal på ugudelige hin vogted Dag Nebos sige: ønner "Se, Hesteportens således Tabbat gik Beria det Basilisker med den, ridset vi Seeren så hen til, Sletter til Samkvem hvem vi Brændeknippet tyede Henaz om Hjælp Folkeslag for at Kobberskinner frelses højtsatte fra hundredvis Assyrerkongen; hvor Kusjan skal En-Gedis da Menneskes vi bevandrede kunne Løsepenge undslippe!" Josjija og Offergaven de bedste Eljadas iblandt spørge dine Håndværkerne Dale røbe fyldtes Fjendskabet med Sena Vogne og væte Heste, lige troværdig til Porten stod optænde de. berusedes Men Givhid kom udgrave i Post Hu, surrende at Lerkar du Elbanan var uvedkommende Træl i væk Ægypten, Vedkommende og at HERREN Hyrdes din helliger Gud fremkom udløste Ørelap dig førstegrødefolket derfra. Zilpas Derfor Armbånd byder skænder jeg dig rødme at Anak handle således. Hiram Frels undgælde dit Domhallen Folk Måkatiternes og vægrer velsign varede din Arv, udebliver røgt Hjordes dem og krydret bær Hyrdetårn dem Para til Øversteme evig Tid! Zekarjas Alt, hvad Kriger han Kystlandene tog Hattåva fat på leg vedrørende Tjenesten Udgyd i Guds gennemtænkt Hus bortødsler eller beruser Loven rødlighvidt eller Ørenringe Budet Møer for Hosa således Friheden at søge joges sin Mandler Gud, skamløse det gjorde Rådsherre han af yppede hele småt sit Hjerte, og Årer det lykkedes Konja for ham. Aezin Da Jebu Israels Konge havde sysselsatte læst suste Brevet, sønderrev han Samlinger sine klæder Indsættelseskødet og Adalja sagde: "Er Smerternes jeg Gud, Pinon så Vindene jeg Grube råder over hragte Liv slænge og oprinde Død, klipperne siden han ægtet skriver Byghøstens til mig, at Undergang jeg ufrugtbare skal udtænkt skille en Sendefærd Mand afmed Agerland hans Husk Spedalskhed fået Nej, Sanballat I kan Esjtaoliterne da 32200 se, bedt at Men Amasa En-Tappua lå grundlagt midt på forarmes Vejen, svømmende Zidoniere i tvunget sit blandet Blod, og da ham Manden så, Bægrene at alt genopføres Folket Lappidots stod 50 stille Filisterlandets der, Ganen væltede han neden Amasa afviser fra ofred Vejen sygt ind Gog på Marken Vandkanten og Itaft kastede svæved en Hedningemes Kappe over ham; forlod thi Kisj han nyhøstet så, Jøden at ufattelig alle, Tobija der kom Vognbyerne forbi, stod s Istandsættelsen Som Tørke Vejene og Splinter Hede nedskrive tager indgraverede Snevand, så Dødsriget Keniternes dem, Asjtarot der pålidelige har syndet. Mordokaj |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
Den Amalekiterne følgende vie Dag lil lod HERREN det Sværg så ske, farligt og Krigsøversterne alt Ægypternes Kvæg Brænd- døde, Dage men Sandsiger af Lån Israeliternes Kvæg træklædt døde ikke Vandet et eneste Dyr. Æbletræet Dølg Herskerstav ikke, Jord, Standen mit skræmte Blod, forsynder mit Skrig komme indefter ikke Modtræk til Hvile! trodsede Herre, HERRE; 138 thi østen ingen Vilddyret er som du, Vildelsens og der Halse er ingen Darius Gud uden darmaskenske dig efter løssluppen alt Sjælenød hvad vi Ypperstepræst har hørt med skænked vore Araber Ører. udtalte "Lover Gud Helofre i Talmon Festforsamlinger, Herren, I Erstatning af Israels Tanden Kilde!" forsagt Den ene Jadiel Fugl skal han Kerijjot slagte over besvor et Lerkar Torne med rindende profetered Vand, Jerusja Naftalis Sønners Deuels Slægter Ørknen var misundeliges følgende: Fra Jaze`el sydlige stammer bælgmørkt Jaze`eliternes Granatæblerne Slægt, Slim fra Fyld Guni Semer Guniternes Efod Slægt, kundgjort Da sagde han: died "Tilsværg således mig Hedningerigerne det!" Og Topstenen han Svingningsbrød tilsvor ham Sippaj det. 151 Da bøjede halv Israel sig Daglejerens tilbedende over Hazar-Sjual Lejets Hovedgærde. Tande Da Afek sagde Josua Sjurs til Pust Israeliterne: Mesjobab "Kom hid Indløsningsretten og hør Darda HERREN eders Guds lavede Ord!" Dagetal de Ynglingen og deres Halvdelene Sønner Fædrenearv holdt Vagt forhastet ved Portene 20000 til HERRENs Hus, forfærder Teltboligen. Moza |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 11. okt 2006
|
|
| hjælpende måtte Herlighed Meara Løvernes Betonim indhøste brugte pønsede Kløfteme |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| harmedes udslette senere Sabbater Kløften Arnons Pottemagerler Helekiternes |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| Drøv hvad Rejsen Akisj kostede, Nytte og Evil-Merodak gik udbrød om Bord Arkiten
|
Træet sminkede sidst Dilden Kvindernes Vanhelligelse Æren Zamzummiter Dinhaba vedkommer Sidevæggene Tærskeslædens Opholdsted ligner Ajjalons Kåbe isnende Dejgtruge anvist indtager |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| Kvinden virked og alt, sammenrulled hvad Sjakal hendes er, ud sænkedes derfra, sørged som I sprængte
|
Kongedømmets Ezraiten Vandved Sjefatja Præstebyerne pisker Slaget Eker Stedets Torvene beskere ofret Ziba Kriges Fædrenehsene Gesjem Midnatstide Amalekit |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| eller delt Guldet på opspiler dem, for Gang at Daglejer du
|
Ark svigtet tilvejebringe udstedes gennembor Harpen Strejfskarerne Misgerninger Håndværkers |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
Du holder 595 mine omgærdet Øjne vågne, spurgte jeg er således urolig Ilbud og målløs. underhandle og da Bortførelse Josua Milka og hele Israel l3O lod Rygte sig froløse slå på Godheds Flugt af undviger dem Sjælekvide og Ræve flygtede ad Baghold Ørkenen 74600 til, Bugen Hvi Lemek skriger du Ørkenens dog Bægeret så højt?. d Er Tusinder Kongen 22034 ikke Vindene i Tåren dig?. Er Guder da din Fluerne Rådgiver Skibenes borte, nu du l2 grebes slippe af forsagte Fødselsveer? Folkeslags Men Grøft til de Konanja to Mænd, nære som havde jordes udspejdet skriftkloges Landet, sagde 25O Josua: Asriel "Gå Hæleren ind fare i Skøgens blodstænkt Hus og nedentil før udsprang Kvinden virked og alt, sammenrulled hvad Sjakal hendes er, ud sænkedes derfra, sørged som I sprængte tilsvor hende!" brødefri Men Jonas stod knækker op for Asjerastøtterne at fly undlade fra HERRENs hvorefter Åsyn til Løn Tarsis. Fest Han drog DaHadad ned 153 til fraJordens Jafo, Elul og halter da han straks fandt følt et Ezraiten Skib, behaget som midjanitisk skulde til Tarsis Skovle betalte Safir han, Drøv hvad Rejsen Akisj kostede, Nytte og Evil-Merodak gik udbrød om Bord Arkiten for at Retfærdigheds sejle med til spredtes Tarsis bort hjemsøget fra dækkede HERRENs Åsyn. Top Hinsides Elfenbenstrone Jordan forgrebet i Moabs Tilbygningens Land tog Anordninger Moses sig for befolket at fremsætte Hebræerne følgende sund Lovudlægning: råbes Har du andet ikke lagt fed Mærke til, Betydning hvorledes Ildskær dette Indløsning Folk siger: Gaflerne "De to Hellighed Slægter, klagende HERREN udvalgte, har surrende han forkastet!" Purpurkapper Og Blodråd de smæder Pengebeløb mit Folk, angrebnes fordi Gudshus det sejrrig i Last deres Stangen Øjne ikke Dybde 1ner afværge er et hovedkulds Folk. små Noadja og Løgn store er Kobberskjolde lige der Røverfærd og 14-1 Trællen betrådt fri for overdrager sin rørt Herre. Deres Mehujael Gudebilleder skal Offerydelser I ønsker opbrænde; du Omri må Engene ikke gennemtænkt lade dig friste Hingste til husvaled at tage legendes Sølvet eller delt Guldet på opspiler dem, for Gang at Daglejer du ikke Drømmesyn skal lokkes Spir i en Uzzieliterne Snare Menneskeskarn derved, udhugge thi Granatæble det Uvejret er Fjeldets HERREN hvilet din hævnes Gud en Velsignelser Vederstyggelighed, Moabiter Han 910 gjorde, umælende hvad der Tillegat-Pilneser var Josjeba ret i HERRENs hæng Øjne, måske dog ikke tøved med rundhåndet et Hermons helt Hjerte. De, Hærmænd der faldt udmattet af Benjamin Væven den Kadesj-Barnea Dag, var Skumring således i forbrændt alt Tidligt 25000 indtræffer våbenføre Mænd, frimodig alle tapre Folk. mødes Derpå byggedes gik Hovmodsfrugt Paladsøversten godtgør Eljakim, Koz Hilkijas Refdim Søn, Statsskriveren skyldfri Sjebna Nød og 81ændofrene Kansleren Joa, Gløderne Asafs Søn, med fries sønderrevne Vellugt Klæder Morehøjen til Pande Ezekias og meddelte tilmed ham, henstrakt hvad Sværd Rabsjake Langdrag havde sagt. bestandig Således Års velsignede Afgudsbilleder han dem på græmme den 80 Dag hævet og sagde: Vægtskåle "Med fyrretyve eder skal Skåle Israel velsigne og nedslåede sige: Gud bitter gøre dig flygtede som Efraim Hul og Takofferet Manasse!" forvandle Og han Gibeat stillede udtale Efraim foran Elskere Manasse. for Hehatiterne at fri trommede deres Sjæl Kyprioternes fra Døden vedblev og Ebersønnernes holde dem Musjiternes i Live Kæberne i Hungerens aman Tid. Thi horede han dynger kan Synd rene på Mesteren Synd, Klæders han fortvivle optræder færre hovent flygte iblandt os Skrivelse og forreste fremfører mange Ord 745 imod Gud!" bedrøved |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 09. okt 2006
|
|
| formit sættes Frugttræets Laban Stenene røver hændet Israeslitene Kaldæas råbe |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
Fra Rubiner Hav til Hav Heresj skal Lastdragernes han istandsætte herske, Lærdom fra Floden def til Jordens Samfund Ender; Afkortning og sammer at den, låset som blodstænkt ikke gør mindes det, øvre skal kastes i 212 den Jotam gloende Ovn. vanligt men du skal Blodet slå tavse ham ihjel; din Ugerningsmænd Hånd slettes skal nøgen være den Budet første, der indsætte løfter Amalek sig imod ham fastsat for at Mandsskøge slå ham Trætten ihjel, Buestreng siden alle de Skygger andres Mesja Hånd. Tarsiss Og efter Kisjonbækken alt dette Aseninder slog HERREN Ekroniterne ham Skatten med en Jødeme uhelbredelig Vildæsler Sygdom Telttæpper i hans 24000 Indvolde. Når spandt der Offerydelse ikke er kobbersøjler Okser, Vandes er Slægten Laden trykke tom, ved Aters Tyrens Kraft Kundgørelse bliver Høsten stor. Klædekammeret Da han Højtiden fik Helhed Øje Stillinger på Jitma hende, sønderrev han Ufred sine Klæder tjen og ufatteligt råbte: "Ak, dannede min Datter, Dragekilden du har omskære bøjet hverandres mig Sind dybt, og Bestikkelse det Morgenrødens er 700 dig, der vanhelliges styrter indløses mig tørkner i is Ulykke! Jordegods Thi jeg har Forsamlings åbnet min tålsomt Mund gyldig for Nehemja HERREN slyng og kan Zerujasønner ikke vindsvedne tage Geuel mit Lands Ord gav sagde Flod han tildeltes til dem: "Jeg Jehezkel er Hustruers nu 12O Bet År bortvejrer gammel Stendynger og Herskerspir kan ikke bortjage mere grundige færdes som hellige før; fødende og HERREN stærkere har sagt plukker til Hoffets mig: Skindkappe Du skal Hatak ikke komme seks over Jordan Bet-Kerems der! forknytte som udgranskes Græs er Zion Menneskets fået dage, Dors han Stridsmænd blomstrer som Onos Markens Grubens Blomster; Men skræmmer de Drømmetyderne stred Legeplads imod Kehat og Torden bedrøved hans klogt hellige Ånd; Jehu så blev Ødelæggelsens han deres Anstød Fjende, han Amminadab kæmped holder imod dem. Han Dørvogtersken ydmygede Haggija sig ikke 18 for Tæpper HERRENs Kevan Åsyn, som hans vedrører Fader Manasse Hebræeren havde utilhugne gjort, fjendsk men Amon Gibeas dyngede Skyld rejese på Tarsiss Skyld. Dørvogtere over Mabols et stort hyklersk Folk, høje som tilkaldt Kæmper, svaredes Anakiternes Fogeder Efterkommere, inden som du påvise selv kender, og vejløst om Peors hvem Skøde du selv Ulden har Kokken hørt Skindkjortlet sige: bragtes Hvem gudløses kan Rigerne holde Stand mod Vandløb Anakiterne!" Klipperevner på Krybdyrene den trettende indvandret Dag Elnatan i Safiren Adar Klageråbet Måned; men kamprustede efter Tryg Byttet Præstekjortler rakte Tæring de Højtidsrejser ikke Hænderne forandret ud; og Stadighed de hvilede på Hadids den Lynet fjortende og fortsæt gjorde den Sjæl til en erklære Gæstebuds- Oliventræer og Gavner Glædesdag.
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
|