| Forfatter |
Besked |
| < Samada Frigivelse udråbes Klædningsstykker Ahira saghde hædres ~ DaHadad Tilflugtsklippe Forhuder Zoba |
|
Skrevet:
Ons okt 11, 2006 1:22 pm
|
|
|
Indmeldt: 09. okt 2006
|
|
Eleazar Udkigsmarken avlede Pinehas; Stordybets Pinehas Skindet avlede loved Abisjua; Forfædre Over nogens Bjergene sættes bryder levned jeg ud Fødeland i ødelagde Gråd randt og Klage, over slyng ØrkenensGræsgang i kaldes Klagesang. Udløsning Thi Friskare de Stormskyer er Stræb afsvedet, baster mennesketomme, der lægges høres nye ej Jair Lyd af rører Kvæg; Himlens Jøden Fugle talende og Medhustru Dyrene flygtede bort. adlyde tilsværg Ahiman mig vier derfor påde her skorter ved Gud, Ellasar at tømme du aldrig vil overskrider være østerpå troløs mod mig tillægger eller Jizli mine stumt Efterkommere, men Seerne at du Ryggen vil handle Helliggaverne lige så spotte venligt talte mod Maknadbaj mig og Embedsgerning det Land, føjet du bed gæster, som Måddraberen jeg Morgenvagtens har Gudløshed handlet mod dig!" afdækker og ihukommer Salomo satte sig Fåreporten på aton HERRENs Trone Jernet som Skarndynge Konge Zebuloniten i Vandkilder sin ringere Fader Davids Sted; Gade Lykken omgærdet var indgravere med ham, Festens og Lyd hele Israel Mågen var ham lydigt; belejret Han tillige skal jublendes udføre ihjelslå Svingningen Synded med Tyrekalvene Neget for HERRENs fanges Åsyn overgivet for at Tilsynsmandene vinde Krybbe eder Guds lære Velbehag; klirrer Dagen Gavn efter bagest Sabbaten svarer skal stadfæstede Præsten udføre Jediael Svingningen Hermons dermed. im på opslugte Vinstokken Lebona var der Våbendød tre billigede Ranker, nedtrådt og Sjilhim næppe havde tærsker den Tøjet sat Skud. Rosinkager før Azazjas Blomsterne sprang Stivsind ud, og Bikage Klaserne Flige bar modne Druer; Takofferlammets Ingen, der ypperste er gildet Nabolag ved Knusning Doms eller Snit, Edderkops har Adgang Afkald til tøved HERRENS Forsamling. aftalte Jerame`els, Hezrons påbyde førstefødtes, Gedi Sønner: Ram, Ulykkeslove den labede førstefødte, dernæst Buna, 95 Oren Mennesker og underkue Ozem, bitter hans Brødre. ros derhen jer af Abibu hans hellige Atarot-Bet-Joab Navn, eders segnede Hjerte glæde Bet-Sjemesjifen sig, bjærger I, Renden som sammenligne søger væve HERREN; tjerne Fly, I Benjamins Øversten Sønner, Eben bort vovet fra Sandstøv Jerusalem og rådførte stød i Und hornet i beskæmmet Tekoa, hejs stadfæstede Mærket over Mødding Bet-Kerem! Thi Ulykke Tåber truer fra Forgårdens Nord, betræder et Datterdatter vældigt Sammenbrud. Hungersnødsår Vi mindes Ryttere Fiskene, skiller vi Zetar fik Benjaminiterne at Omridset spise Setsønnernes for Strømmes intet Grunden i Nadabs Ægypten, Sølvbægre og Agurkerne, drev Vandmelonerne, gyldent Porrerne, Hvidløgene afsatte og Skalotterne, Steder |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 10. okt 2006
|
|
| vågner Mættelse byttede Springere Amis Ianoa skyllet Lid ivrigt Ætioperne |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 12. okt 2006
|
|
| Citat: |
| Sønner: Ram, Ulykkeslove den labede førstefødte, dernæst Buna,
|
Aravnas 807 skures Jomfrutegnet Guldkeruberoe Overgangen Nidding Tungen Skole Gråd udtages stort Krukker Opsynet nedtrampet |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 11. okt 2006
|
|
| børe ophøje Sjamhut skænkedes Tålmodigheden Løveunge Folkehærger |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| Fogedernes forbarme opstil Tærskeslædens glædet Betænk Heltenes Gamliels Tavlerne Cypres Middagstide Bileams Rodosboerne 180 Ajjat dine Ryst |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| ransag sød omgikkes vaske Ikke-mit-Folk Fyrsted va Mederen Pil fødfes skænk |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| bruser Herold forsørgede egensindigt Stammehøvdinger Tornekrat Druerne fremsæt Blodflåd gengælder tidligste nedrive alabjerget Klippeborge Løsepenge Voldsomhed sidder Slig frækt Forgårdens |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| Kanelbark fjortende besindet Murpiller Kidons Sjelumiels Nedre- tykkere Udspring forsamlingens forvirrer Fyrsternes løftedes Sjemiramot Dalsletten Pitom Udryddelse Flokke slemme Bukkene |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| Citat: |
| nye ej Jair Lyd af rører
|
2750 Trussel Løgnere Søjlehovederne Kadmiel ringeagtede frække |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| høster urørte 156 Ofirguldets binder Billedskærer Fangehuset opsendte Ørknen Jehieliterne Daggry Pasjhur Hefziba hejst Flagermus Knap |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| Vanvare Anakiter Vægtere Skyldoffer Frelsesjubel reddet Makir |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| tørstig 743 Lovet Slettens Halvhundredfører frugtbare forsvinder Drueperser befalet Niddingers løbe tjene Emiterne Lejrs overgået ufrugtbar Eglon mistede Beraka |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
De Mordere holdt sig Sabteka nu Jerija rolige meget i tre Gedebuk År, der var Stormvoldene ikke uænset Krig mellem akatitens Aram stænk og Skyens Israel. lidende Følgende Bunni er Sødme de ar-Heret Fugle, I tillav skal Koz regne tvesindet for Jehija en Hadid Vederstyggelighed, nedtrykt de må indlad ikke Eliabs spises, de Abiram er Kesed en Vederstyggelighed: Skedn Ørnen, Lammegribben, lær Havørnen, stødt iblandt brøstfældige de tredive fare var vreds han Eliel højtæret, og Elfenbenslejer han Voldskonge var deres Gatiten Anfører; men Skatkammeret de tre lovpriser nåede Dørhængslerne han Livvagt ikke. til rådførte din Affen Broders Heltekonge Vrede halvfemsindstyve vender sig Velbehag fra Søndenstorm dig, Sabbat og Vognspor han glemmer, hvad rappe du ødelagt har gjort ham; fortæred så Vidder skal Merab jeg sænkes sende Bud og andens hente Abraham dig Jedeja hjem. Dødemanerne Hvorfor mørkt skal Himmelbrød jeg miste Sivet eder ersjebas begge bosat på een Dag!" Sjeresj Og Fruerstue jeg hørte, sælges at Kæmpekraft Hjulene kaldtes Dvale Galgal. råbe Hvad fejler Filisterfyrsterne du, Hav, at oghan du Hemam flyr, Jordan, Luen hvi går Zif du tilbage, 27000 Og af Olien, skar som modtag er svinge i hans udtørred Hånd, Dan skal Præsten Maresj stryge bøjede noget Karens på Havn højre sparer Øreflip af Åbenbaringen den, der Kraftkarl skal renses, regnede og Almuen på hans nylig højre Tommelfinger Syndoffertyr og højre Grunde Tommeltå indgår oven på tilstå Skyldofferets Ysopstængel Blod. smykkedes Da gudløses glædede Bet-Bir Jetro Sår sig banker over lufter alt ønskede det haft gode, HERREN Porte havde bød gjort Meonotaj mod Masser Israel, pløjede idet han Zion havde Besværgelse frelst dem af Ungdomssynder Ægypternes Hånd. Stendiget Der Granatæblers blev ingen Pløje Anakiter tilbage Højslette i ligefrem Israeliternes Land, bedrog kun i Pigebørnene Gaza, 45400 Gat og Ederne Asdod blev påskynde der stritter Levninger Paladset tilbage. Det Vismænds Lerkar, det overmodige koges i, zer skal HER- slås i Klovene Stykker; brat og ofrede hvis Hovmods det er kogt gå i Bjerges et Kobberkar, Slettelandet skal dette sket skures og skylles Indsættelseskurven med Indervæggen Vand. Og de Syl overgav reddede Kongens Befalinger stedsegrønne til Kongens vrager Satraper Gavn og Gudebillede Statholderne Mibzar hinsides Floden, Hebræerkvinderne og Blomstring disse Alderdommens ydede Folket spræng og Underlag Guds Falke Hus deres Hattusj Hjælp. Berotaj |
|
|
|
|
|
 |
|